loading...
خنده خنده دار نوشیار مینوف چت شاد باش
نظر

عاغا خدایی من روزی 100 تا بازدید کننده دارم

 از این 100 تا یکیشون برام یه نظر نمیزاره دلم خوش بشه

 واقعا این درسته عایا؟؟


سیستم افزایش محبوبیت و بازدید

دزد

pouya بازدید : 52 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

یارو میره دزدی خونه یه زن و شوهر

همه رو با طناب میبنده و میگه من عادت دارم

وقتی میرم دزدی اهالی خونه رو با چاقو بکشم !

تازه عادت دارم اسمشونو قبل کشتن بپرسم !

چاقو میزاره زیر گردن زنه و بهش میگه : اسمت چیه؟؟

زنه هم با ترس میگه : مریم

دزده میگه مریم اسم مادرمه واسه همین نمی کشمت !!!!

چاقو میزاره زیر گردن شوهره و بهش میگه اسم تو چیه؟؟

میگه والا اسمم اصغره ولی بچه ها صدام میکنن مریم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
از صفحات دیگر نیز دیدن کنید


سیستم افزایش محبوبیت و بازدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 4,421
  • بازدید کلی : 194,604
  • کدهای اختصاصی

    الکسا

    مرجع کد و ابزار وب

    ابزار ساخت کد پاپ آپ نیو تب